Dlaczego content marketing jest lepszy niż reklama?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego niektóre firmy mają tak wielu wiernych fanów, którzy chętnie polecają ich produkty lub usługi swoim znajomym? Czy zauważyłeś, że te firmy często nie wydają dużo pieniędzy na tradycyjną reklamę, a mimo to cieszą się dużą popularnością i zaufaniem? To dlatego, że te firmy stosują content marketing – strategię marketingową polegającą […]
Na czym polega tworzenie dobrego contentu?
Tworzenie treści to proces planowania, pisania i ich edytowania, zwłaszcza do celów marketingu cyfrowego. Obejmuje pisanie artykułów, case studies, postów na blogach, skryptów do podcastów i filmów. Pisanie treści obejmuje również tworzenie treści na platformy takie jak Twitter, czy LinkedIn. Co powinieneś wiedzieć o pisaniu treści? Treść jest równie ważna jak estetyka i wygląd strony […]
Czym jest cyfrowy PR?
Z cyfrowym Public Relations, masz do czynienia, gdy korzystasz z platform internetowych do zarządzania i zwiększania świadomości i reputacji, oraz zrozumienia Twojej firmy. Cyfrowy PR zrealizujesz budując relacje z blogerami, dziennikarzami internetowymi i influencerami, którzy są istotni dla Twojej firmy. Podstawowym celem tej metody jest uzyskanie ekspozycji w mediach na szerokiej gamie platform internetowych, takich […]
Po ludzku o technologii
Praca z domu jest super! Praca z domu jest straszna! Kochamy się! Nienawidzimy się! Sprzeczne uczucia – to chyba jedyna rzecz, która towarzyszy nam wszystkim, którym przyszło pracować z domu. Jak sobie z tym radzić? Jak wyjść z pandemii mocniejszym a nie słabszym? Jak się dogadywać kiedy ma się ochotę wyjść z siebie? O tym […]